نقد و بررسی بازی Ghost Recon: Future Soldier

از موفق ترین عناوین تام کلنسی (Tom Clancy) می توان به بازی تاكتیكی Ghost Recon اشاره كرد. پس از عرضه دو نسخه فوق العاده موفق در این نسل به نام Advanced Warfighter، حال Ubisoft France همراه با Ubisoft Red Storm نسخه جدیدی از این عنوان را با نام Future Soldier در دست ساخت دارند. تامی جیکوب (Tommy Jacob) در یكی از نمایش های بازی، گیم پلی Future Soldier را نشان می دهد و می گوید كه این شماره در بیشتر بخش های دنیا اتفاق می افتد و نیروی Ghost به صورت خیلی مخفی به مناطق جنگی می روند تا امنیت را در منطقه برقرار كنند. دموی نمایش داده شده در نیجریه اتفاق می افتد.

ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Modern Warfare 3

MW3

ادامه نوشته

نقد و بررسی بازی زیبای Crysis 2

استودیوی Crytek با Far Cry نشان داد که از نظر تكنیكی حرف های بسیاری برای گفتن دارد. در میان برترین بازی های FPS دهه گذشته، نام دو بازی آن ها یعنی Far Cry و Crysis به چشم می خورد، اما Crytek همیشه روی PC كار كرده و اینبار آن ها با نسخه سوم موتور قدرتمند خود یعنی CryEngine 3 نسخه دوم Crysis را علاوه بر PC روی كنسول ها هم عرضه كرده اند كه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

مطالبی جالب و خواندنی درباره منشور حقوق بشر کوروش

منشور حقوق بشر کوروش یا استوانه کوروش دوم (بزرگ) لوحی از گل پخته است که در سال ۵۳۸ پیش از میلاد به فرمان کوروش دوم هخامنشی پادشاه و بنیانگذار شاهنشاهی هخامنشی نگاشته شده است. نیمه نخست این لوح از زبان رویدادنگاران بابلی و نیمه پایانی آن سخنان و دستورهای کورش به زبان و خط میخی اکدی (بابلی نو) نوشته شده‌است. این استوانه در سال ۱۲۵۸ خورشیدی/ ۱۸۷۹ میلادی در نیایشگاه اِسَگیله (معبد مردوک، خدای بزرگ بابلی) در شهر بابل باستانی پیدا شده‌ و در موزه بریتانیا در شهر لندن نگهداری می‌شود. این منشور یکی از بزرگترین نشانه‌های روحیهٔ بردباری در فرهنگ ایرانی است.

بقیه در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

کد تقلب GTA 4

به درخواست بعضی از دوستان کد تقلب بازی GTA 4 رو میذارم . امیدوارم لذت ببرید دوستان عزیز . 


کدها در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

یوگا

فلسفه مکتب يوگا يوگا يکى از مکاتب فلسفى عرفانى رايج در هند است که مبتنى بر آداب خويشتن دارى، ورزش بدنى و ذهنى مى باشد. هر يک از مکاتب بنا به روش خود تزکيه نفس و اصول اخلاقى را به پيروان خود تعليم مى دهند.

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

زيست فرا زميني !!!

علل امکان وجود زندگی فرازمینی

ابتدا به نظر می‌آید که اطلاعات علمی ‌موجود، امکان پخش گسترده حیات هوشمند در جهان را کاملاً تصدیق می‌نماید. اولا اگر موجودات زنده به طور طبیعی ضمن تکامل سیاره ما در زمین به وجود آمده‌اند، چنین تصوری منطقی است که تکامل مشابهی می‌تواند در اجسام فضایی دیگر از نوع زمین صورت گیرد. نکته دوم این است کربن که اساس شیمیایی ماده زنده است، یکی از فراوانترین عناصر در جهان است. نکته سوم بدین شرح است که به وسیله روش اخترشناسی مولکولی ثابت گردیده سنتز مولکولهای آلی پیچیده که از آن حیات آلی می‌تواند به وجود آید، در توده‌های گاز و گرد و غباری که فضای بین ستاره‌ای را اشغال نموده‌اند، انجام می‌گیرد. ولی تمام این مطالب در قلمرو استدلال نظری هستند، بگونه‌ای که واقعیت این مسئله بسیار پیچیده‌تر است.

                   

بقيه در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

متافيزيك و علوم غريبه چيست ؟!

متافیزیک به فلسفه می پردازد و ارتباط  نزدیکی با پست مدرنیسم دارد و علوم غریبه بیشتر مباحث عملی آن است

توضيح در ادامه مطلب ...
ادامه نوشته

بازی بسیار زیبای Prince Of Persia Forgotten Sands با فرمت جاوا


این بار در وبلاگ بازی بسیار زیبای Prince Of Persia Forgotten Sands برای موبایل و با فرمت جاوا تهیه نموده ام که امیدوارم این بازی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد . این بازی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .بقيه در ادامه مطلب ...
ادامه نوشته

Samvel Yervinyan - Virtuoso

ساموئل یرونیان رو که می شناسید . همون ویولن زن معروف ارمنستانی که با گروه یانی هم کار کرده. کاراش خیلی زیباست. چند آلبوم ازش دارم . فعلا با این حال کنید.

دانلود جزئي و كلي

موسيقي بي كلام

این مجموعه ۴ تا سی دی هستش که این اولیشه . بسیار آرامش بخش و خیال انگیز . صدای آب و رودخانه و ... توی ترکها هست . مجموعه ای بی نظیر برای تمدد اعصاب و دوری گزیدن از مشکلات زندگی . خلاصه باهش میشه پرواز کرد . پیشنهاد می کنم گوش کنید .

دانلود كلي و جزئي

دانلود 450 والپيپر موبايل

امروز براتون 450 تا والپيپر موبايل خوشگل گذاشتم كه اميدوارم خوشتون بياد .

فقط خواهشا نظر يادتون نره .

Mobile Wallpapers 240x320 - دانلود والپیپر موبایل

دانلود رایگان والپیپر موبایل (حجم : 12.9 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

Internet Download Manager 5.18 Build 7 - نرم افزار مدیریت دانلود فایل

نرم افزار مديريت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند.

بقيه در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

نرم افزار دسكتاپ سه بعدي

اگر از دسکتاپ خود خسته شده اید و میخواد یک صفحه متفاوت و جذاب داشته باشید و کمبود فضا در دسکتاپ خود احساس می کنید برنامه پیشنهادی من را امتحان کنید. ممکن است شما نیز از سبک تکراری دسکتاپ خود خسته شده باشید و امکانات بیشتری نیاز دارید، امروز نرم افزار Software DeskSpace که آخرین نسخه ارایه شده نرم افزار از شرکت Otaku می باشد را در وب سایت دانلود رایگان به شما معرفی خواهیم نمود که به شما اجازه می دهد دسکتاپی متفاوت در اختیار داشته باشید.
بقيه در ادامه مطلب ...
ادامه نوشته

چند بازي تحت وب

ميخوام چند تا بازي تحت وب قشنگ رو بهتون معرفي كنم كه من هم طرفدار پر و پاقرصش هستم و بازي ميكنم.

پس براي اطلاعات بيشتر به ادامه مطلب برويد ...

 

ادامه نوشته

عید نوروز چگونه شکل گرفت ؟!

                بقيه در ادامه مطلب
ادامه نوشته

مقاله اي در مورد نانوتكنولوژي

در طول تاريخ بشر از زمان يونان باستان، مردم و به‌خصوص دانشمندان آن دوره بر اين باور بودند كه مواد را مي‌توان آنقدر به اجزاء كوچك تقسيم كرد تا به ذراتي رسيد كه خردناشدني هستند و اين ذرات بنيان مواد را تشكيل مي‌دهند، شايد بتوان دموكريتوس فيلسوف يوناني را پدر فناوري و علوم نانو دانست چرا که در حدود 400 سال قبل از ميلاد مسيح او اولين كسي بود كه واژة اتم را كه به معني تقسيم‌نشدني در زبان يوناني است براي توصيف ذرات سازنده مواد به كار برد..........
متن كامل در ادامه مطلب
ادامه نوشته

معرفی بازی  Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter - بازبيني محرمانه : مبارز حرفه اي

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter - بازبيني محرمانه : مبارز حرفه اي
بازي اكشن, دشوار و بسيار زيباي ديگري از سري بازي هاي Ghost Recon كه سيستم سخت افزاري بالايي را مي طلبد ! نسخه ي PC اين بازي به هيچ وجه قابل مقايسه با نسخه ي PS2 آن نيست و از گرافيك عالي سود مي برد !                                                            
 
 
                               
 
 
 
 
 
 
                                                 بقیه در ادامه مطلب ...
ادامه نوشته

تعیین تاریخ انقضا برای رمز عبور حساب های کاربری در ویندوز XP

همانطور که ميدانيد هر کاربر در ویندوز XP میتواند برای حساب کاربری خود رمز عبور تعیین کند؛ به طوریکه تنها با وارد نمودن رمز عبور امکان ورود به محیط ویندوز مهیاست. این رمز عبور به طور پیش فرض تاریخ انقضایی ندارد و همیشگی است و تا زمانی که مجددأ توسط کاربر تغییر نکند پابرجا خواهد ماند. اما شاید شما دوست داشته باشید که برای رمز عبور حساب کاربری خود در ویندور تاریخ انقضایی تعیین کنید. بدین گونه که به عنوان مثال بعد از 14 روز رمز باطل شده و از سیستم محو گردد و طبعأ پس از آن دیگر برای ورود به ویندوز به وسیله آن حساب کاربری نیاز به وارد کردن پسورد نخواهد بود. جالب است بدانید این کار بدون نیاز به برنامه جانبی خاصی و تنها از طریق محیط ویندوز و رجیستری امکان پذیر است. هم اکنون به معرفی این ترفند میپردازیم.
                                                                                          
ادامه نوشته

کدهای تقلب بازی GTA 5

کد های تقلب بازی جي تي آي 5





براي ديدن كد هاي تقلب اين بازي به ادامه مطلب برويد ...
ادامه نوشته

ارسال ايميل هاي جادويي كه پس از خوانده شدن پاك مي شوند !!!

حتما کارتون کاراگاه گجت را به خاطر دارید . گجت همیشه پیغامهایی دریافت می کرد که بلافاصله پس از خوانده شدن از بین می رفتند .

اما شاید شما نیز آرزو داشته باشید در دنیای الکترونیکی مثل دنیای کارتونی اقدام به ارسال ایمیل هایی به دوستتان کنید که بلافاصله پس از خوانده شدن پاک شوند .

پس براي ساخت ايميل جادويي به ادامه مطلب برويد ...

ادامه نوشته

نرم افزار شبيه ساز پلي استيشن 2

شما را با نرم افزار آشنا مي كنيم كه بتوانيد با نصب آن بر روي كامپيوتر شخصي خود و ويندوز ايكس پي بازي هاي PS2 را بدون نياز به كنسول آن اجرا كنيد. اين نرم افزار با شبيه سازي PlayStation 2 يك محيط كاملا مجازي براي راه اندازي دي وي دي هاي بازي PS2 فراهم مي كند و به شما امكان مي دهد تا بيش از 90% اين بازي هاي را بر روي كامپيوتر خود اجرا كنيد.
                                                                                          دانلود در ادامه مطلب
ادامه نوشته

ringed drag strip game

بازي جذاب و سرگرم كننده اي هست با حجم كم و كيفيت خوب .

سايز : ۱۷ مگابايت

دانلود نرم افزار ساخت انیمشن به سادگی

خیلی وقت ها پیش می آید که برای سایت یا وبلاگ خود و حتی یک پروژه ساده نیاز به یک انیمیشن سه بعدی نیاز داریم که 2 عامل مهم وقت و ساده بودن ساخت از معیار های مهم در این مواقع می باشد. نرم افزارهای فراوانی در این زمینه تولید شده اند ولی زمان یادگیری آنها نیاز به دوره های آموزشی و انجام تمرینهای متعدد برای کسب مهارت احتیاج دارند ولی وبلاگ من امروز قصد معرفی نرم افزاری را برای شما عزیزان دارد که به تنهایی امکاناتی را برای شما فراهم نموده و در نظر گرفته است، که شما را به هرگونه برنامه های 3D بی نیاز می نماید. 
                                                                                     دانلود در ادامه مطلب
ادامه نوشته

دانلود نرم افزار حل تمام معادلات ریاضی

امیدوارم خوشتون بیاد فقط خواهشاْ نظر یادتون نره
                                   
                                              نوشته شده توسط مهرزاد
 
                                                            دانلود نرم افزار
                                                         حجم: ۲.۵ مگابایت   

دانلود تم بسيار زيباي Product Red

نوشته شده توسط مهرزاد
 
تم خیلی زیبایی هست بنابراین زیاد توضیح من تأثیر گذار نیست فقط دانلود کنید و کیفش رو ببرید .
 
از اینجا دانلود کنید              
 
حجم: ۱۷.۵ مگابایت

تبدیل متن به گفتار

احتمالأ شما نیز تاکنون با استفاده از نرم افزارهای مختلف و یا از طریق قسمت Speech ویندوز XP متون خود را به گفتار تبدیل کرده اید. به طوریکه متن را تایپ نموده و کامپیوتر آن را برای شما میخواند. اما شاید برای شما نیز جالب باشد که بتوانید خودتان به سادگی همچین برنامه ای بسازید! به طوریکه خروجی شما یک فایل کوچک شده که با اجرای آن و تایپ حروف کامپیوتر آن را برای شما میخواند! قطعأ این راه سریعترین و جذاب ترین راه برای تبدیل نوشتار به گفتار است!
                                                                                               
ادامه نوشته

دیدن IP خود به صورت آنلاين

اول شما بايد بدونيد آي پي چيست؟

http://aftab.ir/articles/computer_internet_infortmation_technology/computer_science/images/7cb32de13e881fbfba56761453d385f9.jpg

IP چيست؟
ادامه نوشته

تبدیل متن به تصویر به وسیله ی سایت یاهو !!!

شاید زمانی پیش آمده باشد که قصد داشته باشید متن خود را سریعأ تبدیل به یک تصویر کنید. برای اینکار معمول ترین کار استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نظیر Paint یا Photoshop است تا با وارد کردن متن ، آن را با فرمت تصویری ذخیره کرد. اما شما میتوانید خیلی ساده و از طریق یک روش مخفی در سایت یاهو ، متن خود به تصویر تبدیل نمایید!

برای اینکار:
مرورگر اینترنتی خود را اجرا کنید:
سپس آدرس زیر را در نوار آدرس وارد کنید:

http://l.yimg.com/img.sports.yahoo.com/static/bir/headline?txt=WWW.MRF.IR

در آدرس بالا ، در انتهای آن به جای عبارت   WWW.MRF.IR  جلوی علامت مساوی ، بایستی عبارتی که دوست دارید به تصویر تبدیل شود را وارد کنید.
سپس Enter بزنید تا متن خود را به شکل تصویری مشاهده کنید.

                                                                                     به نقل از ترفندستان

 

اینترنت چیست ؟

مختصري در مورد اينترنت
مقدمه اينترنت قوي ترين ابزاري است كه تا كنون براي مبادله ي اطلاعات اختراع شده است . اين مجموعه به هم پيوسته رايانه ها كه به واسطه ي خطوط تلفني با هم مكالمه مي كنند ، به ویژه از چند سال پيش بعد از شگفت آوري رشد كرده است . با مطالعه ي اين تحقيق خوانده هم با تاريخچه ي پديد آممدن اينترنت آشنا مي شويد و هم به دلايل گسترش سريع آن پي خواهيم برد و در همين قدم اول در خواهيم يافت كه چرا اين پديده كه وجودش را مديون پيشرفت تكنلوژي است امروزه در حوزه هاي كاملاً متفاوتي همچون سياست ، اخلاق ، آزادي ، عقيده ، و بيان و حتي امنيت ملي و بين المللي مباني جدي را دامن زده است و شما با مطالعه ي اين مطالب مي توانيد به راحتي وارد دنياي اينترنت شويد .
ادامه نوشته